W dniu 11 kwietnia 2021 r. podczas trzeciej próby lądowania na lotnisku Gliwice (EPGL), pilot nie opanował sterowania samolotem w fazie wyrównania do lądowania. Niestabilne wyrównanie zakończyło się utratą równowagi poprzecznej i kierunkowej, a próba odejścia na drugi krąg (przerwania lądowania) okazała się nieskuteczna. Postępujące przechylenie na lewe skrzydło, czemu pilot nie był w stanie przeciwdziałać, zakończyło się zderzeniem samolotu z trawiastą nawierzchnią lotniska. Samolot uległ zniszczeniu, pilot nie odniósł obrażeń ciała.
Przyczyny i czynniki sprzyjające zaistnieniu zdarzenia:
1) Spóźniona reakcja pilota na utratę równowagi poprzecznej w fazie wytrzymania do lądowania.
2) Wykonywanie operacji lotniczych w warunkach silnych porywów wiatru wiejącego prostopadle do kierunku lądowania.
3) Pojawienie się niekorzystnego momentu od śmigła po zwiększeniu mocy silnika przez pilota.
4) Niewielkie doświadczenie lotnicze pilota.
Raport końcowy o nr 2021/0747 z badania przedmiotowego wypadku znajduje się w następującym linku.