Szanowni Państwo, informujemy, że planowane wdrożenie systemu zgłaszania zdarzeń lotniczych za pomocą portalu ECCAIRS 2.0 zostało przesunięte na 1.02.2023 r.
9.01.2023 r. EASA dokona zmian w wersji operacyjnej portalu ECCAIRS 2. Zmiany będą dotyczyć wyglądu portalu oraz zostaną dodane nowe funkcjonalności po stronie zgłaszających oraz właściwego organu.
W celu uniknięcia problemów w korzystaniu z nowej platformy, wprowadzenie do stosowania ECCAIRS 2.0 przesunięto na późniejszy termin.
Urząd Lotnictwa Cywilnego organizuje kolejne spotkanie informacyjne, które odbędzie się 21.12.2022 r.
w godz. 10:00-13:00 w formule on-line. Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest przesłanie do 20.12.2022 r. zgłoszenia za pośrednictwem formularza internetowego.
Formularz zgłoszeniowy: https://forms.office.com/r/mTATK3NK1p
Ewentualne pytania prosimy kierować do Departamentu Zarządzania Bezpieczeństwem w Lotnictwie Cywilnym (p. Piotr Kaczmarczyk, pkaczmarczyk@ulc.gov.pl).